Awarię mogą Państwo zgłaszać telefonicznie lub e-mailem.
Posiadamy wyspecjalizowaną kadrę serwisantów oraz autoryzację wielu marek na rynku. Na zgłoszenie serwisowe staramy się reagować jak najszybciej tj. przeciętnie do 48 godzin.
Serwisujemy takie urządzenia jak:
- bramy segmentowe garażowe i przemysłowe
- bramy harmonijkowe
- bramy rolowane
- bramy szybkobieżne
- bramy przeciwpożarowe
- bramy przesuwne i dwuskrzydłowe
- stanowiska przeładunkowe (rampy przeładunkowe, fartuchy uszczelniające)
- szlabany
- rolety
- kraty rolowane
- napędy do bram
- okna i drzwi (regulacje)
Nasza firma zajmuje się opieką serwisową zarówno mniejszych firm, domów prywatnych jak i osiedli. Dzięki naszemu stale pogłębianemu doświadczeniu oraz ilości wykonywanych prac możemy Państwu zaoferować stałe i atrakcyjne ceny na nasze usługi, które pozwolą Państwu planować wydatki w ciągu roku oraz uniknąć przepłacania w sytuacji awaryjnej, kiedy to priorytetem jest szybkie usunięcie usterki a nie cena usługi.
Jeżeli będziecie Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z naszą firmą w zakresie serwisu proponujemy stałą współpracę popartą podpisaniem umowy serwisowej opartej na indywidualnych ustaleniach.
Na zgłoszenie serwisowe reagujemy niezwłocznie a termin usunięcia usterki staramy się ustalić szybko i w dniu dogodnym klientowi.
Każda naprawa urządzenia zakończona jest podpisaniem protokołu odbioru, w którym klient stwierdza poprawność wykonania naprawy/montażu i może wskazać ewentualne uwagi.
Przeglądy serwisowe i konserwacje urządzeń przeprowadzane są w oparciu o tzw. karty serwisowe, które są wykazem czynności, części i podzespołów, które należy poddać przeglądowi i konserwacji. Po każdym przeglądzie w karcie wskazywane są ewentualne zalecenia napraw lub elementy konieczne do wymiany.
Zapraszamy do współpracy.